Strategia zarządzania

Podstawowym aspektem zarządzania naszą spółką i tworzoną przez nią grupą kapitałową jest koncepcja kompleksowego podejścia do procesów inwestycyjnych i utrzymaniowych związanych z nawierzchnią szynową. Właśnie myśląc w ten sposób przestaliśmy być tylko zwykłym producentem i dostawcą elementów nawierzchniowych, dostarczając naszym klientom pełen pakiet produktów i usług z nimi związanych. Ten krok pozwolił nam wejść na inny poziom biznesu, gdzie bazowy produkt-rozjazd, proponowany jest klientowi wraz z kompletem akcesoriów i podzespołów oraz z bogatą paletą usług zaczynającą się od doradztwa, logistyki i magazynowania a kończącą się na zabudowie, serwisowaniu, naprawach i pracach utrzymaniowych.

W strategii zarządzania naszą organizacją właśnie tak postawiony cel stanowi horyzont naszych działań. Chcemy, by klient w jednym miejscu, w KZN „Bieżanów” znalazł rozwiązanie profesjonalne i kompleksowe, odciążające go od konieczności ciągłego zajmowania się elementami nawierzchniowymi. My jesteśmy w tym aspekcie profesjonalistami i jesteśmy w stanie wziąć na siebie te obowiązki.

By zbliżyć się do tak przedstawionego ambitnego zadania, zarządzamy naszą organizacją w ten sposób, by każdego dnia nasz klient mógł spostrzec że jesteśmy w stanie przejąć od niego kolejny, nawet niewielki aspekt dotyczący nawierzchni szynowej.