Podsumowujemy targi TRAKO 2017

Obecność klientów na stoisku oraz barwa i temperatura rozmów są wykładnikami targowego powodzenia. Faktyczne rzesze kontrahentów obecnych na stoisku targowym oraz dominująca chęć zrozumienia swoich racji i wypracowania modus operandi na czas infrastrukturalnego boomu – to dowód sukcesu Grupy KZN Bieżanów na Trako 2017.
DSC_0034
– Biznesowe cele, jakie postawiliśmy sobie przed tą imprezą, zostały zrealizowane z nawiązką. Zainteresowanie naszą standardową ofertą – rozjazdami, podkładami, szynami i pozostałymi elementami nawierzchniowymi, uzupełniane usługami z zakresu usług wykonawstwa kolejowego i tramwajowego, zaawansowanej logistyki blokowej rozjazdów oraz dostaw just-in-time innych materiałów; pokazują wartość dobrze przygotowanej oferty na czas górki zamówieniowej – podsumowuje Trako 2017, Rafał Leszczyński, prezes Grupy KZN Bieżanów.Swoją rolę doskonale spełniło stoisko targowe, na którym obecne były wszystkie wiodące spółki z grupy. – Stoisko było wyrazem postępującej integracji pionów sprzedażowych w naszej grupie kapitałowej. Przez cały okres targów tętniło ono życiem, dobrze spełniając swoją rolę jako przestrzeni spotkań. Według prowadzonej statystyki odwiedziło nas o 50 proc. więcej gości niż przed 2 laty – podkreśla Sławomir Bijak, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy ds. Koordynacji Sprzedaży Grupy KZN Bieżanów.W tym roku krakowski holding wyjątkowo zrezygnował z innowacyjnych fajerwerków, na rzecz maksymalnego dopasowania do coraz bardziej palących potrzeb kontrahentów. Wieloletnie wysiłki na rzecz rozszerzenia oferty handlowej, doprowadziły do sytuacji, gdy w wiodącej branży rozjazdowej Grupa KZN jest w stanie odpowiedzieć na regulacje zarządcy sieci dotyczące transportu rozjazdów w blokach (Id-114 – technologia Switcher), czy nowych konstrukcji krzyżownic (standardy techniczne PKP PLK – manganowe krzyżownice monoblokowe).