Elementy systemu

Zintegrowany system logistyki rozjazdów składa się z trzech zasadniczych modułów:

  1. Technologii załadunku i rozładunku rozjazdów kolejowych zmontowanych w bloki przy pomocy zintegrowanych dźwigów kolankowych.
  2. Systemu mocowania rozjazdu do wagonu zapewniającego bezpieczny transport rozjazdu na pochyłej platformie.
  3. Specjalistycznego wagonu będącego platformą dla powyższych modułów oraz służącego do transportu rozjazdów kolejowych.

Switcher transport turnout wagon

Ad. 1. Charakterystyka technologii załadunku i rozładunku przy użyciu dźwigów kolankowych:

Ad. 2. Charakterystyka systemu mocowań ładunku:

Ad. 3. Charakterystyka specjalistycznego wagonu:

 A
Podstawowe parametry techniczne wagonu
A
Szerokość toru 1 435 mm
Długość wagonu ze zderzakami 27 500 mm
Maksymalna prędkość eksploatacyjna wagonu:
w stanie próżnym 120 km/h
w stanie ładownym 100 km/h
Masa własna wagonu ca Basic/Plus 31,5/34,9 t
Maksymalna dopuszczalna masa całkowita wagonu 77 t
Minimalny promień łuku toru przy przetaczaniu pojedynczego wagonu w stanie ładownym 75 m
Wózki dwuosiowe
      rozstaw osi  1 800 mm
      średnica toczna koła 920 mm
maks. obciążenie zestawu kołowego 22,5 t
Powierzchnia ładunkowa wagonu typu Switcher Plus (wyposażony w system samowyładowczy) 19 200 mm
Powierzchnia ładunkowa wagonu typu Switcher Basic (z długa platformą ładunkową) 26 260 mm
Maksymalna szerokość transportowanego ładunku (długość podrozjazdnicy) 4,2 m (warunkowo 4,4 m)

Wróć do opisu zasadniczego>>>