ZT-116-4206 R=50m

Dane techniczne

Iglica wymienialna

Opornica i szyna iglicy

Iglica jest wykonana z kształtownika iglicowego 49E1A1 w gat. R350HT, zamocowana w zwrotnicy w sposób gwarantujący jej wymienialność. Koniec iglicy jest ścięty pod kątem 45 stopni, tak aby zjazd następował z ostrza zgodnie z kierunkiem jazdy. Stopa iglicy w miejscu mocowania w osadzie jest ukształtowana w taki sposób, aby zapewnić docisk w płaszczyźnie pionowej elementem klinowym, który jest zabezpieczony za pomocą 3 śrub z podkładkami samohamownymi.Z uwagi na masywną budowę na całej długości iglica jest podparta w sposób nieciągły na stalowych siodełkach o zwiększonej odporności na ścieranie.

Opornice i szyny iglicowe są wykonane z profilu 60R2 w gat. R290GHT.

Zwrotnica jest przystosowana do współpracy z napędami typowymi. Z uwagi na zastosowanie pionowego mocowania końcówek drążków napędów w iglicach sworzeń i śruby, nie zachodzi konieczność stosowania skrzynek rewizyjnych. Mocowanie to jest zasłonięte pokrywą kierownicy.

Półzwrotnice podparte są na stalowych płytach przystosowanych do mocowania na podrozjazdnicach lub podłożu betonowym.

Zwrotnice posiadają komplet skrzynek grzewczych, umieszczonych na zewnątrz opornic, które wraz ze skrzynką osłaniającą grzałkę na całej długości spełniają funkcję osłony połączenia elektrycznego a jednocześnie umożliwiają wymianę uszkodzonej grzałki na nową. Zwrotnica jest ogrzewana grzałkami elektrycznymi, umieszczonych w rurach osłonowych ø25 ze stali odpornej na korozję, umieszczonych pod główką opornicy. W każdej półzwrotnicy umieszczono 2 grzałki.

Wszystkie elementy rozjazdów są zabezpieczone antykorozyjnie z wyjątkiem powierzchni tocznych oraz powierzchni współpracujących na styku iglica – siodełka ślizgowe.

W naszej ofercie znajdują się całe zwrotnice oraz iglice do wymiany w rozjazdach.